Monday, November 29, 2004

先读这个

title's self-explantory, as not to scare you with dazzling lenghty post that follows. i should be off to mug bio, chm, biochm. before i go, just add another bag of rubbish to our bin.

我在听
灌篮高手, 直到世界的尽头,
'我一个人独自徘徊,就好像空罐头, 被丢弃在街头。'
guess it's one of slapstick fav song that we would set to repeat mode. It's actually a sad love song about couples breaking up, leaving sad memories behind.

and the cat returns, i remember you said you liked her voice, so clean and sweet. it's not sung by the seiyu though.
and the lyrics,
我会独自一人仰望着这宁静的夜晚的星空,
直到天明仅存的这最后一颗星
不要过于悲伤
我把你的叹息化作春风
阳光照耀的山坡上,
我骑着自行车直上
车筐里满载的
是我们失去的回忆
lalala
低声吟唱
让春风环绕着我们
默默的祈祷着
与你再次相遇的幸福


sweet dreams!! back to my books.

---------------------
comments
作者:Stickyjady

我还真不知道《直到世界的尽头》的歌词是这样的啊~~“我一个人独自徘徊,就好像空罐头, 被丢弃在街头。”是开头樱木独自拍着篮球独行的背影那一段么?5555555555好想念..想念小学暑假天天起早床等候每天4集灌篮的日子,吃看奶粉或是蜂蜜或是冰棒,笑到在地上打滚(真的某一集我滚了好长时间...)我的寿寿阿!!!!
在听my heart will go on,突然很想再看一遍titanic..当年那么喜欢的帅气的leo,现在。。现在都成什么样子了嘛!!!!!!!!!!55555不过还是好喜欢...写marvin''s room review算了..没救的花痴...

No comments: